ביטולים ושינוי סוגי השירותים –
- מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
- ביטול הזמנה יתאפשר עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, בכפוף לכך כי ההזמנה לא יצאה לשילוח.
- האתר יהא רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה של שעתיים מראש לפחות. במקרה כזה לא יעמוד למשתמש כל טענה כלפי האתר.
- הודעה על ביטול או הפסקה מצד החברה תימסר למשתמש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים ככל ששולם.
- כל טענה בדבר פגם במוצר שנתקבל אצל הלקוח כאמור תיטען מיד עם בדיקת המוצר בבית הלקוח. לקוח אשר חתם כאמור על טופס קבלת ההזמנה הינו הוכחה כי בדק הלקוח את המוצר וכי הינו שלם ומתאים לצרכיו. לקוח כאמור, אשר לא יטען טענת פגם עם קבלת המוצר ייחשב כלקוח אשר קיבל מוצר ראוי ונטל ההוכחה כי הפגם לא נעשה על ידו לאחר קבלת המוצר יהא עליו. יוער בזאת, כי אחריות בדבר המוצר תקפה לשנה מיום קבלת המוצר בבית הלקוח. האחריות אינה חלה על בלאי סביר שנובע משימוש במוצר.
- החברה רשאית בכל עת שלא לקבל טענת פגם באם לא נטענה כאמור בהזדמנות הנ"ל. החברה מבקשת מקהל לקוחותיה לבדוק את המוצר שנרכש בזמן קבלתו ובטרם החתימה על טופס קבלת המוצר.
מדיניות החזרות –
- ניתן להחזיר ו/או להחליף פריט בתנאי שלא בוצע בו כל שימוש וכי תווית הקנייה המקורית לא הוסרה.
- ניתן להחזיר ו/או להחליף הזמנה באמצעות שליח מטעם החברה. בעת ביטול העסקה, יחויב הלקוח בעלות המשלוח (35 ש"ח).
- החזר כספי/ החלפה – ניתן לקבל עד 14 ימים מיום קבלת המשלוח.
*לא ינתן זיכוי על מוצר שיוחזר שבור או פגום.